Några snabba svar
Tvättstugan på RA är fyrkantig övriga är runda eller kanske åttkantiga, svårt att se.
Tvättstugan på RA är fyrkantig
Behöver inte cykelsnurrorna en egen förklaring, nu finns ingen förklaring på vad som avses. Man kan tro att det är ett förråd då färgen på förklaring stämmer, även om formen inte gör det.
Behövs det verkligen en egen färg? Det blev så många färger när vi introducerade den nya färgen för källsorteringshusen.
Vill minnas att det finns en gästparkering vid Björnkärrsgatan 8 - 10 (tvättstuga 2). Det fanns en betalautomat där för en månad sen om jag minns rätt. Du har kanske annan information om den parkeringen? Har inte BK udda någon gästparkering?
Har inte gått igenom den delen av Ryd än. Är det hela eller delar av parkeringen vid Tv-st 2 som är för automatbetalning?
Sen en fundering på varför vissa husnummer är upp och ner gentemot de övriga. Kolla på till exempel Alsättersgården, där har du lyckats att få numren åt tre (3) håll. Räcker det inte med två håll, eller måste numret alltid vara i ingångens riktning.
Numret i ingångens riktning brukar det vara på detaljkartor och jag tycker det funkar bra men kan mycket väl ändra mig om det är svårläst.
Du har tagit bort studentbostäders bytesförråd på RV262. Anledningen till det? Lägg gärna till det igen, men skriv att det är för att byta trasiga möbler etc.
Om du vill kan det skrivas "inga trasiga möbler" i texten till förråden på RC246 och RA1. Lägg till på baksidan att man går till RV262 och byter där eller om möbel är tung ringer till felanmälan.
Här undrar jag om det är tänkt att ha två förråd i stora ghettot även i framtiden? Har du fått några indikationer på om det är på gång en sammanslagning av de två inom en överskådlig framtid?
Tack för genomtitt och synpunkter!