FR Ryd: www.frryd.se | forum.frryd.se | karta.frryd.se | termo.frryd.se

Post Reply  Post Thread 
Kallt i Ryd!
Author Message
Guest
Unregistered

Kallt i Ryd!

Är det bara jag som har det kallt hemma? Elementen är iskalla när dom är av och kalla när dom är på. Det är 20 grader ganska precis.

2007-10-02 20:57
Quote this message in a reply
Christian A Naesseth
Board member

Status: Offline
RE: Kallt i Ryd!

Det skall vad jag vet vara cirka 21 grader egentligen. Det går alltid att felanmäla om ngt inte står rätt till.

2007-10-05 17:23
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Guest
Unregistered

Guest Wrote:
Är det bara jag som har det kallt hemma? Elementen är iskalla när dom är av och kalla när dom är på. Det är 20 grader ganska precis.

Jag flyttade in igår och jag har aldrig varit i ett så här kallt hus! jag typ sjuk redan...

2007-11-03 04:13
Christian A Naesseth
Board member

Status: Offline

Stäng ventilerna och om det inte blir bättre så ring felanmälan.

2007-11-05 14:33
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Guest
Unregistered

Jag flyttade också in precis (björnkärrsgatan) och har klagat två gånger till felanmälan men de säger bara "Det ska va så, det sköts automatiskt". Jag har redan blivit sjuk och det kommer väl bli värre när det blir ännu lägre temeperatur ute om inget görs.

2007-11-11 12:41
En gammal student
Unregistered

Pfft, dagens ungdom... ;-) Jag minns fortfarande när jag kom tillbaka tidigt efter julen till korridorsrummet och det var 14 grader därinne. Det här var på 90-talet, innan okristna utbytesstudenter var vanliga, så Stångis antog helt enkelt att alla åkte hem över helgerna, och att de därmed kunde stänga av värmen utan att någon klagade.

2009-06-06 17:21
Post Reply  Post Thread 

[-]
Quick Reply

Image Verification
Image Verification Please enter the text within the image on the left in to the text box below. This process is used to prevent automated posts.

View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe to this Thread | Add Thread to Favorites

Forum Jump: