|
Kallt i Ryd!
|
| Author |
Message |
Guest
Unregistered
|
Kallt i Ryd!
Är det bara jag som har det kallt hemma? Elementen är iskalla när dom är av och kalla när dom är på. Det är 20 grader ganska precis.
|
|
| 2007-10-02 20:57 |
|
 |
Christian A Naesseth
Board member
Status:
|
RE: Kallt i Ryd!
Det skall vad jag vet vara cirka 21 grader egentligen. Det går alltid att felanmäla om ngt inte står rätt till.
|
|
| 2007-10-05 17:23 |
|
 |
Guest
Unregistered
|
Är det bara jag som har det kallt hemma? Elementen är iskalla när dom är av och kalla när dom är på. Det är 20 grader ganska precis.
Jag flyttade in igår och jag har aldrig varit i ett så här kallt hus! jag typ sjuk redan...
|
|
| 2007-11-03 04:13 |
|
 |
Christian A Naesseth
Board member
Status:
|
Stäng ventilerna och om det inte blir bättre så ring felanmälan.
|
|
| 2007-11-05 14:33 |
|
 |
Guest
Unregistered
|
Jag flyttade också in precis (björnkärrsgatan) och har klagat två gånger till felanmälan men de säger bara "Det ska va så, det sköts automatiskt". Jag har redan blivit sjuk och det kommer väl bli värre när det blir ännu lägre temeperatur ute om inget görs.
|
|
| 2007-11-11 12:41 |
|
 |
En gammal student
Unregistered
|
Pfft, dagens ungdom... ;-) Jag minns fortfarande när jag kom tillbaka tidigt efter julen till korridorsrummet och det var 14 grader därinne. Det här var på 90-talet, innan okristna utbytesstudenter var vanliga, så Stångis antog helt enkelt att alla åkte hem över helgerna, och att de därmed kunde stänga av värmen utan att någon klagade.
|
|
| 2009-06-06 17:21 |
|
 |